fredag 16 oktober 2015

Luxemburg - plenary session

The speech is done!

Nu har jag just berättat om mina "impressions" i hörsalen. Jag var nervös, sådär jag-känner-mig-sjukt-kissnödig-nervös.

Men jag gjorde det!

Liten nypa humor, lite stödord, mycket improvisation var receptet för denna gång.

Bästa avslutningscitatet:
We are all different colors and together we make a wonderful rainbow.

Jag lovar att lägga upp mitt tal senare!

Här under "plenary session" har ett flertal OTROLIGT modiga ungdomar presenterat "The key points' från alla diskussionsgrupper. När jag var i den rollen för fyra år sedan så pratade jag i ultrarapid på grund av nervositet. Jag beundrar dessa ungdomars mod! Vi behöver alla börja någonstans och jag är säker på att här någonstans i salen så sitter flertalet av framtidens EU-politiker. You go!

Lite efter-nervositets-hjärtklappnings-hälsningar till er alla!

Syntolkning: bild från hörsalen. Man ser en del av en cirkel av sittplatser (Och skrivbord) där alla deltagare sitter. Bilden visar också en stor skärm där namnet på nuvarande talare står.

På återseende!
/Elin

Inga kommentarer: