tisdag 8 maj 2012

UH:s vikarierande Generalsekreterare avslutar sin tjänst


Så var det dags för mig, Jennika Landin, att säga farväl till UH för den här gången. Jag har varit vikarierande generalsekreterare på UH sen september förra året och nu är det dags att lämna över till den ordinarie generalsekreteraren Maria Öjmertz som kommer tillbaka från sin tjänstledighet. Det har varit jätteroligt att få arbeta för UH och att möta alla er medlemmar och våra olika samarbetsorganisationer. Jag ska nu vidare på nya spännande äventyr i livet men självklart lämnar jag min stol med lite sorg i hjärtat. Jag har haft en mycket bra och spännande tid på UH! Som det ser ut nu kommer min efterträdare att börja som generalsekreterare i början av juli. Generalsekreterarstolen kommer därför att stå tom i cirka två månader. Behöver ni hjälp från kansliet är det alltså adressen kansli(a)uh.se som gäller och Sabina, Imse och Pia kommer såklart försöka hjälpa er på allra bästa sätt. Trevlig sommar allihop!

Inga kommentarer: