söndag 29 april 2012

Tredje dagen på årsmötet 2012

Då var tredje dagen av årsmötet 2012 igång. Jag hoppas alla har sovit gott inatt och att ni är laddade inför idag då allaa beslut ska fattas.
Tycker det ska bli spännande och se vilken den nya styrelse.

Vi har gått igenom olika saker som det ska beslutats om.
Det blir så mycket om jag ska skriva precis allt som det röstas på.
Jag kommer därför bara skriva vad som händer under dagen i sin helhet.

Det blev många bra diskussioner under dagens årsmöte. Jag hoppas alla känner att dom har fått sin röst hörd.

Den nya styrelsen i Unga hörselskadade blev: Anna Kain Wyatt som ordförande på 2 år. Som vice ordförande blev Kawsar Ahmed på 1 år, Helené Larsson och Lovisa Stenberg blev ledarmöter på 2 år och ledarmöter på 1 år blev Hanna Bergström, Sara Bryntse och Mathias Malmström.

Detta är den ordinarie styrelsen i Unga hörselskadade som lev invalda av årsmötet.

Grattis till er alla!!!

Nu till val av suppleant 1:a Jonathan,  2:a Annica och 3:e Behnam
Auktoriserad revisor: Ernst och Young ordinarie revisor: Jakob ersättare: Anni
Valberedning blev Emy och Sanne

Nu till någor annat trevligt:D Som ni vet så brukar UH ha ett tema varje år då man jobbar med det,
Valet av temat för år 2013 blev utbildning. UH kommer alltså jobna med tema UTBILDNING under året 2013.

Sen har det också röstats om vad temat för Ungdoms konferensen 2012.
Temat för årets Ungdoms konferens 2012 blev sex och samlevnad.

Vi har också under helgen haft kvällsaktiviteter/tävlingar. Deltagarna uppskattade det och det var ett roligt tillfälle att lära känna varandra.
Pris har delats ut och det blev lag 4 som vann lagtävlingarna vi hade på fredagskvällen på tipsrundan så vann Kawsar Ahmed.

GRATTIS till er allihopa!!!!

Nu börjar helgen lida mot sitt slut och det är dags för alla att åka hem till sitt.
Jag hoppas det har varit en givande helg och att ni känner att ni har fått sagt det ni ville.
Jag ser redan nu framemot nästa års årsmöte och hoppas det blir lika bra som det har varit i år.

Jag vill tacka kansliet för att ni har gjort denna helg möjlig. Sen vill jag också passa på att tacka alla deltagare, tolkar och andra som också har hjälp till och gjort helgen möjlig.
Hoppas vi ses nästa årsmöte:D

Ha nu det så bra så hörs vi snart igen!!!!

Vid tangentbordet Johanna K:D

Inga kommentarer: