tisdag 24 april 2012

Inför årsmötet

Hej allihopa!

Nu är det snart dags att ladda om för årets höjdpunkt mämligen årsmöte 2012.
Årsmötet äger rum den 27-29 april på Bollnäs folkhögskola.. Jag, Johanna K kommer ansvara för UH bloggen under helgen och kommer blogga om allt som händer och sker. Du får gärna komma och ge förslag på vad jag ska skriva om i bloggen.
Hihi^^ jag smygstartar redan nu lite med att skriva ett laddande inlägg:D
Jag hoppas att alla ni som jag ser framemot en givande och rolig helg tillsammans, Jag hoppas många bra beslut fattas och att båda gamla och nya vänskapsband knyts.
Det kommer vara en helg med möjlighet till samtal och funderingar kring Unga hörselskadade. Hur vi ska driva UH i framtiden. Vad kan vi göra för att förbättra föreningen med mera.

Jag hoppas att så många som möjligt har anmält sig och kommer. Allas röster är lika viktiga. Det är vi vi som bestämmer hur vi vill driva föreningen Unga hörselskadade. Därför är alla lika viktiga:D

Jag ser framemot en väldigt trevlig helg tillsammans med alla er!

//Johanna K


Inga kommentarer: