måndag 18 april 2011

UH Dalarna

Hej allihopa!

En snabb uppdatering från oss i UH Dalarna:)

Vi vill först börja med att säga tack till er alla som deltog & gjorde detta årsmöte möjligt nu i helgen som var. Det var jätteroligt att få delta på Unga hörselskades årsmöte. Jag, Johanna Käck deltog för första gången & jag hade höga förväntningar på helgen. Allt blev jättelyckat & jag är helnöjd med allt.

Vill också än en gång tacka alla ledare, deltagare & UH kansli som gjorde ett toppenjobb i helgen. Jag ser redan framemot nästa års årsmöte. Ja som sagt vi i UH Dalarna deltog på årsmötet som var nu i helgen den 15 - 17 april på Västanviks folkhögskola i Leksand. Vi 3 som är aktiva & driver lokalföreningen UH Dalarna deltog alla 3 på årsmötet. Det är som ni kanske redan vet jag, Johanna Käck, Henrik Säll & Annica Berlin. Vi alla tyckte helgen var toppen & ser redan nu framemot nästa årsmöte.

Nu hoppas vi i UH Dalarna att det blir ett spännande & roligt år framför oss med massa läger & andra roliga aktiviteteter inom UH. Jag, Johanna Käck kommer till nästa UH aktivitet att delta på ledarutbildningen den 13-15 maj i Läppe. Det ser jag väldigt mycket framemot & hoppas på en rolig, spännande & lärorik helg. Annars så har inte UH Dalarna så mycket mer att rapportera om just nu.

Torsdagen den 21 april är det dags för påsklov för oss i UH Dalarna som pluggar på Västanviks folkhögskola så då åker alla vi hem till våra familjer & firar påsk. Så jag vill också passa på att önska er alla en riktig GLAD PÅSK och hoppas att ni får det toppen under påsken & påsklovet:)

Med vänliga hälsningar UH Dalarna

Inga kommentarer: