onsdag 26 maj 2010

Medias uppmärksamhet efter Fika för alla dagen!


Idag har flera medier uppmärksammat vår fika för alla dag så jag tänkte att jag skulle länka till dem här:)

Alla är inte hörseltillgänliga men jag tänker att jag länkar ändå.

Med oss på aktionen var "Stockholms fria tidning" och taltidningen "På tal om Stockholm" och de har båda i veckan uppmärksammat aktionen. (Klicka på namnet för att komma till artikeln/hemsidan)
Idag så har vi också synt i ABC-nyheterna som är regionala nyheter för Stockholmsområdet. De har intervjuat Micke Ståhl som är politisk sekreterare på Unga Synskadade. (Om ni inte orkar kolla på hela så börja vid nio minuter)

Jag har också förstått att Aftonbladet skulle skriva något om aktionen men hittar det inte själv så om någon får syn på det får ni gärna länka!

Uppdatering!

Restaurangvärlden
skriver också om oss!

Uppdatering 2!
SVT har också på hemsidan skrivit en kort notis om aktionen.

(Bild tagen från SVT play)

Vid tangenterna: Anna Kain Wyatt

Inga kommentarer: